Ako robiť dobrý marketing?

Základným predpokladom úspešnej marketingovej kampane je podrobná analýza prezentovaného produktu a koncovej skupiny spotrebiteľov pre ktorých je kampaň určená. Skôr ako sa dostane k slovu kreatívna príprava, snažíme sa pochopiť prednosti a originalitu ponúkaného produktu. Až potom sa dá vytvoriť originálne dielo, ktoré je schopné zaujať pozornosť klienta, pritiahnúť ho a zanechať dostatočný emočný zážitok, aby pri bežnom živote dokázal vyplávať na povrch a vrátiť nášho spotrebiteľa k danému výrobku.

Uvedomujeme si a poznáme ťažkú cestu od dobrého nápadu na produkt, alebo kvalitnú službu, ku skutočne úspešnému predaju. Preto ponúkame svojim klientom komplexný servis od analýzy trhu, až po koncovú realizáciu, ktorá kvalitným a originálnym spôsobom osloví zákazníkov. Grafické práce, kreatívne laboratórium, tvorba marketingových a komunikačných stratégii, konzultácie v oblasti marketingu... Toto všetko ponúkame klientom v balíčku kreatívnej spolupráce s výsledným vybudovaním hodnotnej, známej a dôveryhodnej značky. 

Správne vytvorená stratégia, efektivita a originalita kampane dokáže zázraky. My nemáme stroj na zázraky, len sa radi učíme od svetových odborníkov, ktorí tvoria práve celosvetove viditeľné kampane a skutočne vedia ako na to. 

Prínos Pre Nášho Klienta

Získanie nových klientov

Nemusíte byť odborník na marketing, aby ste vedeli čo potrebujú zákazníci, ako zefektívniť procesy vo firme, získať nových zákazníkov a posilniť aj najslabší článok firmy. Radi vám v tom pomôžeme.

Komunikácia zamestnancov

Hlavným komunikačným kanálom sú zamestnanci. Jednanie s klientom, oslovenie, komunikácia cez telefón, e-mail, na osobnom stretnutí. Správnou komunikáciou získate množstvo zákazníkov. Naučíme ich to.

Pochopenie zákazníkov

Pochopiť cieľovú skupinu zákazníkov znamená porozumieť ich mysleniu, konaniu, prioritám, získať prehľad o potrebách skupiny a vďaka tomu vytvoriť úspešnú stratégiu, ktorá vyvolá požadovanú aktivitu.

Udržanie existujúcich zákazníkov

Udržanie zákazníkov, motivácia k opätovným nákupom, pravideľná informovanosť, dodávanie materiálov na podporu predaja, kompletný marketingový plán na kľúč vďaka ktorému zisky porastu každým rokom.

Cieľ - Zvýšenie Predaja

Hlavnou funkciou marketingu je zvýšenie predaja. Pojem marketing je odvodený z dôslednej orientácie a obsadenia trhu. To je účel podnikateľského zámeru - obsadiť trh a produkovať zisk.

Spôsob dosiahnutia tohto cieľa je cez získavanie zákazníkov, retenciu, vernosť, cross-selling, upselling, odporúčania, a podobné spôsoby. Inými slovami, naším cieľom je maximalizovať celkovú hodnotu každého jednotlivého zákazníka.

  • definovanie a pochopenie koncovej skupiny zákazníkov
  • určenie metodiky informačných správ
  • stanovenie komunikačných kanálov
  • dotvorenie stratégie, ktorá z potenciálneho zákazníka urobí stabilného.

Kľúčovým prvkom v tomto smere sú aj zamestnanci ( predajný, komunikačný kanál ). Komunikácia s klientom, informovanosť a školenia komunikácie, či priamo produktové vzdelávanie dopomôže vo veľkej miere zvýšeniu predaja.

Máte záujem vedieť viac?

Chcete vedieť viac? Sledujte nás!

BP Promotion, s.r.o.

© 2016 BP Promotion,s.r.o. - reklamná a marketingová agentúra
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky