Interaktívna Kampaň
Na základe premyslených kompozícii vytvárame interaktívne kampane, ktoré zaručujú nie len s podporou vernostných programov životaschopnosť prezentovaných produktov, povšimnutie zo strany spotrebiteľov, ale aj nekonečný vývoj a rozvíjanie stratégii tvorených kampaní.
Marketingová kampaň nie je iba kombinácia ďalších podnetov okolia, ktoré denne vnímame. Je to predovšetkým spôsob, ako komunikovať so zákazníkom. Ako naňho prehovoriť, ale zároveň dať možnosť vyjadriť sa aj jemu. Veľká časť populácie stále reaguje na podnety z medii. Množstvo reklám, ktoré bežia v hlavnom vysielacom čase sú stále iba v televízii. Oslovia zákazníka, ale vzbudia v ňom potrebu po danom produkte? Dokážu ho natoľko pritiahnúť, že aj ak sa nejedná o produkt každodennej spotreby, je jeho túžba po takomto produkte natoľko silná, že ho musí za každú cenu mať? Produkujeme interaktívne kampane, kde zákazník nie je iba pozorovateľom do ktorého sa vsúvajú informácie, ale priamo sa zapája do kompane. Spoločnosť, ktorej produkty si kupuje zaujíma predsa jeho názor. Nie je na pozícii prinášača zisku, ale aj svojou prácou, názormi a postrehmi dokáže pomôcť produktu dosiahnuť ešte väčšiu kvalitu.
Ciele interaktívnej kampane
Zapojenie zákazníka do života značky / produktu
Udržanie zákazníka na základe vernostných programov / súťaží
Rozšírenie sociálnej komunity
Vybudovanie súdržnosti so značkou / produktom
Upevnenie "Love Brand"
Vybudovanie závislosti na značke / produkte
Nárast pravideľného predaja