Content Marketing a Sociálne Siete
Úspech je súčet malých snáh opakovaných deň čo deň. Robert Collier
Pri vytváraní umeleckého diela, ktorým marketing je, kombinujeme postrehy spotrebiteľov, overené metódy od svetovo uznávaných marketérov a možnosti sociálnej angažovanosti vytváranej značky, čím si buduje svoju hodnotu a dôveryhodnosť.
Ide o zdĺhavý proces plný kvalitného obsahu vytvoreného priamo pre cieľové skupiny, vďaka čomu vzniká závislosť na informáciách a zdieľaní života na sociálnych sieťach.
Cieľom akejkoľvek značky je stať sa súčasťou života svojich zákazníkov. Vtiahnuť ich do príbehu značky, aby svojou interakciou pomáhali rastu a kvalite, zabezpečiť pravideľný tok informácii potrebných pre užívateľa k zjednodušeniu a skvalitneniu každodenného života, vďaka čomu môže naplno prijať produkt za svoj, začleniť ho do života a zabezpečiť pravideľný obrat spoločnosti.
Návratnosť Content Marketingu
Content marketing je zdĺhavý proces
Budovanie stabilnej komunity
Zmysluplná komunikácia v sociálnych médiách
Pravideľné vytváranie hodnotného obsahu, ktorý zákazníkom dodá pridanú hodnotu.
Fungovanie so silnými hráčmi, ako je Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Flickr či Google +
Cieľom využívania sociálnych médii a komunikácie v sociálnych sieťach je vytvorenie veľkej, silnej komunity zákazníkov, ktorí sa presvedčili o kvalite ponúkaného produktu, používajú ho a pravideľne sa zaujímajú o novinky, akcie a život produktu. Je potrebné tieto komunikačné kanály napľňať zmysluplným a kvalitným obsahom pre zákazníka, ktorý informácie zúžitkuje, sú mu prínosom pre jeho život a rád sa o ne podeli aj so svojimi priateľmi, čím nám priláka nových zákazníkov.
- Postupné zväčšovanie komunity
- Zdieľanie v rámci fanúšikov v komunite
- Získanie nových zákazníkov na základe odporúčania už existujúcich zákazníkov
- Zníženie nákladov na propagáciu noviniek
- Udržanie stabilných zákazníkov
- Prirodzené zlepšovanie pozícii vo vyhľadávačoch
- Nárast predaja
Vedeli ste že:
- 90% ľudí ovplyvňuje pri výbere odporúčanie iných zákazníkov
- Ľudia vo voľnom čase používajú sociálne média na získanie už vyselektovaných informácii odporúčaných ich priateľmi
- Jedno negatívne hodnotenie ovplyvní až 67% fanúšikov