Content Marketing a Sociálne Siete

Úspech je súčet malých snáh opakovaných deň čo deň.  Robert Collier

Pri vytváraní umeleckého diela, ktorým marketing je, kombinujeme postrehy spotrebiteľov, overené metódy od svetovo uznávaných marketérov a možnosti sociálnej angažovanosti vytváranej značky, čím si buduje svoju hodnotu a dôveryhodnosť.

Ide o zdĺhavý proces plný kvalitného obsahu vytvoreného priamo pre cieľové skupiny, vďaka čomu vzniká závislosť na informáciách a zdieľaní života na sociálnych sieťach. 

Cieľom akejkoľvek značky je stať sa súčasťou života svojich zákazníkov. Vtiahnuť ich do príbehu značky, aby svojou interakciou pomáhali rastu a kvalite, zabezpečiť pravideľný tok informácii potrebných pre užívateľa k zjednodušeniu a skvalitneniu každodenného života, vďaka čomu môže naplno prijať produkt za svoj, začleniť ho do života a zabezpečiť pravideľný obrat spoločnosti. 

Návratnosť Content Marketingu

Content marketing je zdĺhavý proces

Budovanie stabilnej komunity 

Zmysluplná komunikácia v sociálnych médiách

Pravideľné vytváranie hodnotného obsahu, ktorý zákazníkom dodá pridanú hodnotu.

Fungovanie so silnými hráčmi, ako je Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Flickr či Google +

Cieľom využívania sociálnych médii a komunikácie v sociálnych sieťach je vytvorenie veľkej, silnej komunity zákazníkov, ktorí sa presvedčili o kvalite ponúkaného produktu, používajú ho a pravideľne sa zaujímajú o novinky, akcie a život produktu. Je potrebné tieto komunikačné kanály napľňať zmysluplným a kvalitným obsahom pre zákazníka, ktorý informácie zúžitkuje, sú mu prínosom pre jeho život a rád sa o ne podeli aj so svojimi priateľmi, čím nám priláka nových zákazníkov. 

  • Postupné zväčšovanie komunity
  • Zdieľanie v rámci fanúšikov v komunite
  • Získanie nových zákazníkov na základe odporúčania už existujúcich zákazníkov
  • Zníženie nákladov na propagáciu noviniek
  • Udržanie stabilných zákazníkov
  • Prirodzené zlepšovanie pozícii vo vyhľadávačoch
  • Nárast predaja

Vedeli ste že:

  • 90% ľudí ovplyvňuje pri výbere odporúčanie iných zákazníkov
  • Ľudia vo voľnom čase používajú sociálne média na získanie už vyselektovaných informácii odporúčaných ich priateľmi
  • Jedno negatívne hodnotenie ovplyvní až 67% fanúšikov

Chcete byť online a medzi najlepšími? Nečakajte! 

© 2016 BP Promotion,s.r.o. - reklamná a marketingová agentúra
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky