Analýza a Strategické Plánovanie
Neexistuje úspešný projekt, ktorý by sa zaobišiel bez podrobnej analýzy a dôkladnej stratégie. Úspech nie je náhoda a my vieme, ako ho dosiahnúť.
Našim poslaním je posunúť podnikanie dopredu spojením umenia a technických možností digitálnej doby. Pomáhame vytvoriť strategickú víziu vašej budúcnosti vďaka ktorej máte možnosť otvoriť brány novým klientom.
Naše kreatívne laboratórium je pripravené spojiť body súčastnosti s budúcnosťou, preskúmať do hĺbky možnosti vašich služieb, či produktov a dať im nový vzhľad pre oko klienta.
Pripravíme vám kompletnú marketingovú stratégiu podloženú analýzou trhu v danom sektore na základe podkladov zo zákazníckych prieskumov, zozbieraných dát podľa cieľovej kategórie produktov a celé to zabalíme do nového, originálneho obalu vytvoreného pre vášho klienta.
Prínos dôkladnej analýzy
Čo ňou získame?
- Presnú definíciu firemnej filozofie
- Určenie hodnoty značky / produktu
- Definovanie predností produktu / služby
- Profil cieľovej skupiny zákazníkov
- Smer orientácie predaja
- Kritériá na výber médii
- Základ pre kreativu na získanie zákazníkov
Čo ňou získate?
- Prehľad o svojich zákazníkoch
- Silné / slabé stránky produktu / služby
- Nadhľad nad rozhodnutiami
- Prehľad na trhu
Každý človek má strach z nepoznaného. Ak sa zoznámite so svojimi zákazníkmi, budete ich mať radi, oni vám to vrátia a LOVE BRAND predáva.
ide o stratégiu, alebo koncept?
treba čo najefektívnejšie využiť možnosti, aby sme dosiahli čo najlepší výsledok
Úspech stratégie
Plánovaný projekt má tri základné ohraničenia. Vedomosti, záväzky a finančné možnosti. Snažíme sa čo najefektívnejšie využiť vzniknutý kruh medzi nimi, aby sme dokázali zaručiť čo najvyšší možný prínos. Marketingová stratégia ale nie je marketingový plán, ktorý sa zaoberá výberom produktu, vývojom cien, špeciálnych akcii produktu, či až priamo realizácie showroomu.
V základe predkladáme tri rovnocenné návrhy, aby klient mal možnosť výberu toho najvhodnejšieho pre jeho spoločnosť.
Súhlasíte s nami? Máte záujem?